Січневі педчитання

Наші знання — це сума того,   чого ми навчилися, й того, що ми забули.             

                                            М.Ебнер-Ешенбах

 

 

 Педагогічні читання – одна із традиційних та невід’ємних частин методичної роботи ДНЗ «Браїлівський  професійний ліцей». Так, 9 та 10 січня 2018 року в нашому ліцеї проходили педагогічні читання на тему: «Актуальність сучасних педагогічних технологій в процесі підготовки кваліфікованих робітників», метою яких було:

  • створення умов для творчої самореалізації педагогічних працівників;
  • підвищення мотивації педагогічної діяльності викладачів і майстрів виробничого навчання;
  • обмін педагогічним досвідом з колегами.

 Увазі присутніх були представлені доповіді на теми: 

«Новітні технології в електромонтажних роботах» (Черній П.І.), «Застосування інноваційних методів навчання на уроках матеріалознавства» (Тютюнник В.І.), «Застосування інноваційних методик на уроках виробничого навчання» (Ліпська Н.П.), «Методика викладання дорожніх знаків заборонної групи» (Базилюк М.Й.), «Педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників» (Луньов О.П.), «Особливості проведення уроків практичного водіння» (Порощук В.М.), «Роль обладнання в електромонтажних і слюсарних лабораторіях» (Рознюк І.П.), «Особливості організації робочого місця водія» (Розпутний В.Г.), «Сучасні вимоги до роботи майстра виробничого навчання» (Свіріда Р.П.), «Використання англійської мови у процесі підготовки робітничих кадрів» (Кучерук А.Л.), «Роль співпраці майстра виробничого навчання і класного керівника у вихованні кваліфікованого робітника» (Яніцька Л.М.), «Інтерактивні методи навчання на уроках суспільних дисциплін» (Укста В.Ю.), «Використання інноваційних технологій на уроках виробничого навчання з професії «Кухар»» (Макогон О.В.), «Роль гурткової роботи для всебічного розвитку особистості учня» (Червоняк О.І.), «Девіантна поведінка учнів» (Дячок В.А.), «Взаємостосунки педагога з учнями, батьками. Партнерське спілкування» (Рекало Д.А.)

 

Завдяки цьогорічним педагогічним читанням було створено умови для творчої самореалізації педагогічних працівників, підвищено мотивацію педагогічної діяльності, методичний рівень професійної компетентності викладачів і майстрів виробничого навчання.